Geoblog.pl    tasiemiecc    Podróże    Niemcy 2005    Na miejscu

Na miejscu

Niemcy
Niemcy, Bielefeld

Na miejscu byliśmy ok 9 nad ranem. Potem szybki transfer za pomocą kolejki do szkoły gdzie mieliśmy poznać niemieckich uczniów.

Bielefeld to miasto na prawach powiatu w Niemczech, w okręgu administracyjnym Detmold w północno-wschodniej części landu (Nadrenia Północna-Westfalia) [...] Bielefeld jest miastem partnerskim Rzeszowa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Szkoła była ogromna, dużo większa niż moje VI LO w Rzeszowie i tak dziwnie tam pachniało ... może dla tego, że w całej szkole była wykładzina na podłodze i można było biegać w skarpetkach.

"Moja Niemka" miała na imię Kathrin Kleinhans. Mieszkała ok 40 minut jazdy autobusem od szkoły. Była bardzo cicha, ale mi to nie przeszkadzało bo ja też nie jestem wylewną osobą. Mieszkała z rodzicami i siostrą. A i psem. Rodzinka bardzo sympatyczna, uśmiechnięta i chciała słuchać o Polsce i Rzeszowie.

Bo zapoznaniu się w szkole pojechaliśmy do domów na obiad i rozpakować się. Następnie umówiliśmy się wszyscy na mieście w celu zapoznania się ze wszytskimi uczestnikami :)